22 december


Granen är klädd, skinkan är griljerad och musten är i kylen. Allt är som det ska i juletider. Jag njuter. Farmor är nere och fixar med en tråd till en julkula. Alla måste med. Ingen får lämnas kvar i kartongen. Hon är söt. Jag var där förut och då var bakandet i full gång. Hjälpte till med bullarna och måste säga att dom blev fina. Har dock inte smakat dom ;)

Dagens otrevligaste händelse var hos tandläkaren. Fick en akuttid imorse eftersom jag haft riktigt ont i en tand ett bra tag nu. Hade på känn att det var ett stort monsterhål - men icke! Vilket var skönt att få veta. Det var istället två visdomständer, på väg fram, som var problemet, som inte var så mycket att göra åt, utan ska vänta och se. Alltså får jag tugga försiktigt i framtiden ;(

Nu ska jag ner och dricka glögg, ikväll kommer Freddie hit och ska checka min garderob (och förhoppningsvis städa den med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback