the day before tomorrow


Så nu är jag här. Dagen jag har fruktat är här. Söndagen innan skolan börjar. För sista gången. Hur det känns?
Helt okej för att vara ärlig. Jag känner mig ganska rofylld trots en irriterande huvudvärk som påminner om nattens bravader.

Det var en lyckad afton igår. Jobbade och slet 10-19:30. Slet är väl inte rätt ord kanske, jag gillar mitt jobb och det var precis så lagom mycket folk så att fötterna och benen var helt slut efter en dag på klinkergolvet.

Att stressa innan en partykväll är ingen hit, jag gillar att göra mig iordning i lugn och ro. Men det fanns det inte tid till igår, så kvart över åtta knackade jag på dörren hos Julia. Kom precis i tid till efterrätten. Och vilken efterrätt sen, well done Julia! Riktigt kul kväll med trevliga tjejer och innan vi for iväg till Mastis så kom Freddie och mötte upp oss.

Sedan var det DANS DANS DANS!

Tack för en lyckad kväll, Julia och alla andra!

Kommentarer
Postat av: julia

tack själv sötnos! jättetrevligt att du kom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback