snart så


06:10 klev jag upp ur sängen ute på Nordanvinden. Inte helt pigg. 07:00 somnade jag om i mammas och pappas säng efter jag läst tidningen. 07:45 Klev jag upp, tröttare än innan och gick till Posten 08:05 hade jag mitt körkort i handen.

Mäktig känsla. Jag känner mig så vuxen. Hehe.

Annars har dagen bjudit på några timmars arbete, några timmars fika och skvaller. Nu överväger jag en promenad eller en tur till skogen. " Chatrine, du kommer bli psykiskt störd om du fortsätter plocka dina blåbär alldeles ensam "

Njae, inte vet jag det, men med tanke på att jag vanligtvis har tålamod som inte räcker långt så är jag förvånad över att jag orkar sitta där, alldeles ensam i skogen, länge, och plocka små bär. För hand. Fungerar nog som terapi för själen? Varför jag behöver terapi vet jag inte.

Något jag vet är att det blir garderobsrensning. Ikväll. Med min PO. Personliga organiserare. Min stjärna. Fredrika. Vad skulle jag göra utan henne? Blir ett steg närmare en walk-in-closet ikväll. Ohdelaly! Ikea snart, någon?


Carrie Bradshaws, inte helt fel. Men den Big ger henne. ÅH!



Kommentarer
Postat av: felicia

jag vill med till ikea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback