nu är det slut på veckan, det är dags för

FREDAGSMYS!

Jag har en crush på den härliga OLW-reklamen. Började när min goding till pojkvän trippade in i rummet tidigt en morgon i somras och sjöng med sin allra pipigaste röst " Nu är det fredagsmyyyyys, hoppas inte föräldrarna stöööör" Haha och nu är jag såld.

Två lektioner på fredagar. Helt underbart. Om det inte vore för att det är 3,5 timmars hål mellan fysik och historia. Fast det ska jag utnyttja på bästa sätt i höst. Träna, plugga, städa.. Listan kan göras lång. Hur som helst. Om 20 minuter börjar min historialektion. Ska bli lite mysigt. Har på mig grått, grått och svart idag. Känns som det matchar vädret riktigt bra. Dock kör jag på bara ben. Än är sommaren inte slut. Trotsar dock en ganska jobbig förkylning. Men ni vet vad dom säger, vill man vara fin får man lida pin.

Dags att rusa, ikväll blir det fredagsmys, som sagt, på mastis med mina fina vänner. Au revoir!
Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback