my own personal brand of heroin


Bonjour!

Har slutligen bestämt mig för att fortsätta med le francais. Två lektioner mer i veckan dör jag inte av. Lyckades även flytta en lektion från en seen eftermiddag till en håltimme. Perfekt. Sluta tidigare och uppfyllning till en håltimme. Good job.

Jaa.. Men att, imorgon far jag & Stefan till Grekland och Kreta. Kan inte bli bättre än så. Är nästan klar med min packning, vilket alltid är det kluriga. Just nu är det inte riktigt fullt och jag har med nästan alla mina klänningar. Mycket mycket bra. Jag menar, är man utomlands så är man och förresten så behöver en del klänningar se dagens ljus lite oftare. Medelhavsljus. Ohh! Tänk er! Imorgon vid denna tidpunkt lyfter planet. Härligt.

Hur som helst. Ska kila ner och göra sallad, tacos är på dagens meny och S kommer hit vilken sekund som helst. Is my drug is my medicine. ♥

Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback