Miss Dior Chérie


Bonjour!

Eftersom det faktiskt är mindre än två veckor kvar tills jag och S åker till Grekland så sitter jag här och håller på att beställa tax-free varor. Wie! En ny och mycket god parfym och en riktigt fräsch bodylotion är jag säker på att jag ska ha. Resten är svårt. Roligare att gå och pilla och kika på Arlanda, men men... Lite godis till min bror och så vidare ska såklart med också. Vad är väl en utlandsvistelse utan Basset's vingummi?

Längtar sjukt mycket nu. Fick min älskade bikini från Nelly idag, korall. Oh, får se till att steka på ordentligt så jag gör färgen rättvisa. Tänk er. Åh medelhavet!

Bäst jag springer ner till min pälsk som sitter nere i soffan och kikar på fotboll. Han skickar sms att godiset är slut?! Dumsnut.


Blev sugen på att fortsätta läsa franska sista året nu, har inte det som val men det kan väl inte vara så svårt att ändra?!

Chatrine

Kommentarer
Postat av: felicia

franska i skolan är inte lika glamoröst som på Dior reklamen, överväg om igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback