lemon tree


Åh, ännu en dag med strålande sol! Kan ju inte direkt medge att jag är bortskämd med det. Har knappt rört en fena idag, växlade mellan solstolen och filten ute på gräset, Twilight och Cosmopolitan. Kind of nice. Hann med ett varv på björkis förut när jag skjutsade min karl till sin träning. Igår med. Och i förrgår. Nu är det dags att ta sig ur sommarkoman och börja träna igen. Faktiskt lite av det jag längtar med till hösten, att träna regelbundet och ha KUL! Det och alla mysiga koftor såklart...

Ikeaturen igår med min kusin, som förövrigt är absolutely stunning som brunett, var lyckad och vi två hade en riktigt bra dag. Mindre bra för min plånbok, men fick ju riktigt bra saker för mina slantar. Yey! Så nu har jag monterat ihop diverse saker och håller på att fixa och dona inne på rummet och i garderoben.

Om ett tag väntar duschen och sedan strand och filmmys! Hoppas på en lika vacker dag imorgon med.



Chatrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback