driving queen


Hellu !

Sommaren gör mig förvirrad. Förvirrad men lycklig. Jag har två program jag följer på tvn. Pb & Lipstick djungle.
Jag har missat dem. Två veckor. I rad.

Men vad gör det om hundra år, hade såå trevligt igårkväll i alla fall. Freddie och jag startade äntligen project WIC. Hurra!
Slet som djur och rev ur precis allt och ingenting. Resulterade i en massa påsar som Felicia och jag slängde på soptippen. Japp, där var vi idag. Gick prima ballerina. Kunde dock inte sluta tänka på när min kära faster Yvonne berättade om när hon och min kusin Marlene var där och skulle slänga saker. Marlene hade då trippat ur bilen, mitt på soptippen bland allt skräp, i ett par heels. HAHA. Yvonne hade då näst intill fått slag och sagt "SÄTT DIG I BILEN". Love them.

Imorgon hade jag planerat en trip till Karlstad och Ikea, men mina föräldrar är väldigt skeptiska. De tycker jag "flänger runt så mycket" - jag behöver vila. Nicht, vila får man göra på hemmet. Nu ska jag ha ordning på kläder och skor. Dessutom är jag i stort behov av en ny bikini, pour Grekland, så klart ! =)


25/8-09. Snart. Så snart.


Chatrine



Kommentarer
Postat av: felicia

haha, skötte oss mycket bra må jag säga och åker vi i morn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback