back to reality


Onsdag. Om en vecka befinner jag mig i Grekland. Kind of nice.

Idag besökte jag och resterande NV3 konstmuséet. Stig Olson och Cobra konstnärer var det som var utställare. Eftersom jag råkat på en inte helt trevlig småförkylning så är jag inte helt stabil. Vilket visade sig när vi fick en guidad visning inne på muséet. Bara för att man måste vara tysta och lyssna på guiden när hon pratar så är det ju såklart inte möjligt. Nej. Bara för att det ekar lite extra mycket där så skulle min hosta visa sin värsta sida. Hostade ingenting i natt, imorse eller idag. Men stunden vi var inne på konstmuséet bröt helvetet loss. Är det inte typiskt?!

Lunchade i skolan med mina klasskamrater och begav mig sedan hemåt. Fast svängde in på källbygatan istället och spenderade eftermiddagen med kära Fredrika istället för att spela brännboll. Good choice.

Sitter nu här i morgonrocken, gott. Imorgon är det dags för skolan. På riktigt. Fysik B startar dagen med sedan rullar det på. Men ey, fysik fyra gånger i veckan? Är det nyttigt? En känsla säger mig att jag snart slutar upp som Albert Einstein Jr.

Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback