23:24


Flickorna gav sig nyss av hemåt. De kom och hälsade på mig ute på Pärlan och tog en långfika. Det blåste upp till storm och det var riktigt kallt och hemskt. Regnet stod som spön i backen så slutade med att jag lämnade cykeln och åkte bubblan hem. Quite spontaneous. Vi kollade olika alternativ i klädväg (läs; klänningar!) för helgen då vi alla ska ut på olika galej, men troligtvis kommer mötas upp till slut ute i alla fall. Känner att det kommer bli en mycket fin helg. Sista helgen på sista sommarlovet. Måste bli något extraordinärt mirakel.

Känner att sängen väntar på mig, har stämt träff med the ladies ganska tidigt imorgon. Inte min idé. Jag ville hinna med min morgonrutt, men ne ne. :-)


Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback