wiieeeeeee


När jag vaknade imorse var det en känsla, inte någon bra sådan, jag bara visste att det var tråkigt väder ute.
Alldeles rätt hade jag. Kvinnlig intution?-hur det nu stavas. Hur som helst. Det var marknad här i staden och efter skolan mötte prinsen med paraflaxet upp mig. En rusch på stan avklarades så jag fick min nougat och han sina hårda karameller, sedan satte vi ned våra ändor på cafét i tingshuset. Mysigt! Efter det träffade jag Freddie & Elin. Kikade på sunglasses, inte så passande i detta väder men ooh så uppiggande! Teorikursen avklarades smärtfritt, mycket bättre än i måndags och det var stadskörning som var på tapeten. Lite läskigt att nästan hela tiden känna att jag LÄRDE mig någonting nytt. Det här är ju faktiskt konkreta kunskaper jag vet jag kommer ha användning för. Känns mycket bra!

Så nu är jag här, fri från läxor och nyduschad. Inväntar lov och Stefan som ska ta mig ut till strand.
Eftersom det kändes tomt förut och äkta naturare som jag är så gissa vad jag gjorde för en stund sen.

- Jag la mig i sängen och läste körkortsboken. Hurra! Varför inte fira läxfritt med att plugga någonting annat?
Har jag blivit besatt vid att hela tiden ha "ett måste göra". En manisk tanke på att ständigt lära mig?

Nää, behöver bara vänta några dagar tills jag förstår att det är lov. Love lov.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback