tisdag


Hellu!

Jag är farligt trött på min hemska vårsnuva. Är konstant trött och allmänt hängig. Men masade mig ner till gymet i alla fall, men självklart var passet jag ville gå på inställt. Typiskt. Fick mig faktiskt en härlig promenad till stadens ände och tillbaka hem. Väl hemma hos Stefan kikade vi på resoooor. Lovely. Vi fick ett litet ryck tidigare under dagen, gjorde smarriga räksmårgåsar och satt ute på altanen, kikade i resekataloger. Bara när vi hämtade ut dem från resebyrån och jag höll dem i handen så började magen pirra lite extra och leendet steg några snäpp. Vill verkligen utomlands. För att använda ett riktigt grovt ord från värmlandskan men ÅH VAD GÖÖÖÖÖTT det vore att komma iväg en sväng!


god natt på er!

Fredrika: Klockrent sms ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback