sjukling


Stackars stackars STACKARS mig.

Min förkylning håller i sig. Varför har alltid mammor och pappor rätt.

" Chatrine, du tränade väl i fredags va? Du var väl dålig då? " säger de och spänner ögonen i mig så jag inte kan annat än att nicka lite skamset och säga "mhm..". Jaja, man lär så länge man lever. Min feber är borta i alla fall och tog mig friheten att sjukanmäla mig, eller rättare sagt mamma gjorde det och jag sov till halv tio. Skönt. Stefan höll mig sällskap. På golvet. Vad hemsk jag är, men jag insisterade på att jag skulle sova på madrass eftersom jag snorade så, men han föredrog golvet haha. Så hade en liten vakthund mellan dörren och mig inatt. ;-)

Dricker för övrigt berocca nu. Är allmänt skeptisk till diverse "läkemedel" och vitamintabletter och så vidare. Fredrika tipsade mig om en hel bunt mirakelkurer och juicer, men nae. Det enda som jag vet fungerar är alvedon, Ipren osv. Tack och lov för dessa mirakelpiller!

Nej, att jag är sjuk spelar ju faktiskt ingen roll för skolan och vissa lärare. Kan ju faktiskt inte tro att jag har någon slags ursäkt för att jag varit sjuk. Så kemiboken hämtades förut och ska dra igång en film på youtube om GLYKOLYSEN! Tjuhu!

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback