partyparty!


Aloooha!

Vackert väder, humör som stiiger i takt med en rymdraket och jag luktar moped. Så kan det gå, åkte med lellebrooor till mormor förut, firade sötmormor, 78 år! GRATTIS. Hon och kungen! Förresten, lite lustigt att åka moped när jag snart kan ta körkort kan tänkas, men iih. Det är som att åka berg och dalbana!

Nu ska jag skynda mig och duscha, traska ner till Freddielicious och hjälpa henne med maten. Även Felicia släntrar väl in efter ett tag, it will be great. Ju fler kockar desto bättre soppa? ;-) Jaja, time will tell. Jag tror det kommer bli en toppen kväll hur som helst, med tanke på alla goodies som kommer infinna sig där för att fira min bästaste bäste vän. Såå. Ses ikväll eller ni andra, have fun och ta det chiiill i dill!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback