my friend



aloha, vilket underbaaart väder det är. Fantastiskt!

Denna långfredagen har varit alldeles superb och jag tror den kommer bli ännu bättre ikväll.
Började dagen mysigt med min karl, smuttade på lite chailatte avec mitt hembakade bröd, som blev delicious förövrigt. Fick skjuts ner till stan, kungsgatan för att vara korrekt. Fullsmäckat med motorcyklar. Fick sick-sacka mig fram till familjen Lilljas maison. Gick bra. Mötte upp kusin vitamin och kikade traditionsenligt på motorcyklarna. Det får ju inte missas. Planer för framtiden: Köpa mc med Felicia. Svarta stuprör, läckra boots, en sjukt snygg skinnjacka och ray-ban. Härligt. Fast vem kör?!

Eftersom det är lov och vår så innebär det att jag äntligen tagit tag i vårstädningen. Som det ser ut i mitt rum, det är grannt! Till och med luktar vår eftersom mina fönster fått stå öppna all day long.

Nu väntar duschen, sedan heelsen och promenad till Freddie. Uppfräschning inför kvällen, drinkblandning med mina kusiner i Marlenes nya lya väntar. Tummen upp. Sedan fortsätter vi kvällens äventyr, jag och min vänsing!

Puss!

Kommentarer
Postat av: felicia

inget snack, jag kör !

2009-04-11 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback