a lovestruck Romeo



En grå dag, måndag. Lov.

Fredrika har lämnat mig, svider alltid lika mycket i hjärtat att veta att hon längre inte är två minuters cykeltur ifrån mig.

Jag har kört bil. Jag ska ha mitt körkort i sommar.

Jag är tung i huvudet och trött. Har kikat på Ps I love you och snyftat en skvätt.

Jag lyssnar på Romeo and Juliet med the Killers och känner mig lite gråtfärdig. Det är en sådan dag idag.
Vet inte riktigt varför, men det är härligt på något sätt. Att bara få sitta och stirra i en vägg och tänka efter lite.

När vi åt igår så frågade B & M min kusin vilka tre ord som är viktiga att vara här i livet.
- glad
- nöjd
- givmild

Väldigt bra tycker jag. Samt att vara en "bussig kamrat".

Tror det får bli en liten promenad med lite harmonisk musik nu.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: fille

Han är klok lill grabben

2009-04-16 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback