just dance

Fredag heeela veckan, hade varit något det. Trots det urusla vädret imorse (jag hade till och med REGNBYXOR på mig, som jag inte haft sedan 5års åldern..) så har jag varit på strålande humör, väldigt skönt med tanke på hur otroligt mycket lättare det faktiskt är att ens orka tänka/vara. Så dagen rann iväg rätt fort, låg bara hemma i soffan och smuttade på en hemmagjord och faktiskt god latte och smaskade på en bulle medans jag kikade lite på one tree hill, jag har verkligen underskattat det i all OC-yra.. Tur att min bror har fixat lite avsnitt på datorn nu ;-) Jaja, bytte från min härliga morgonrock till skjorta & jeans och for till stan med mamma ! Kikade runt allmänt och nu har jag nyss ätit, på menyn var det tacos, åh var inte igår så det satt fint i magen vill jag lova !

" Duu.. får jag fråga en sak ? Det hör inte till det här ämnet.. "
" Jaa, fråga på du bara "
" Ah, okej. Hur lång tid tog det för dig att spara ut din musche ? "
 HAHA- Arran i ett nötskal :-P

Nu ska jag kika lite inför imorgon samt invänta ett visst klockslag !

Hittade lite smått och gott från gaamla dagar ;-)



Trevlig helg kids :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback