tycker om när jag betyder nåt för dig


Happy monday, yey.
Dagen gick ruskigt fort även fast det var en enorm håltimme som jag stannade kvar på i skolan, skulle plugga matematik var det tänkt.. Hm. Jaja. en mycket bra dag. Gick dock lite sämre på basketen, bestämde oss för att spela lite mot grapparna. Medellängd 185 cm över jordytan. Good luck pour moi med mina 168 cm. He he. Tror jag stukade fingret med, har riktig smärta.

Jag småfasar lite inför morgondagen. Matteprov och skolfoto. Huh, kan inte bli värre än så. Jo, just det. Det kan ju det.
Skolfotot är efter matteprovet, kommer säkert se riktigt pigg och fräsch ut då ;-) Hihi.. Kom på en sak, Fredrika kommer hem, ett stor plus i slutet av veckan där alltså. Sedan är det ju marken om cirkus två veckor, mysmysmysigt. Då ska det ätas nougat vill jag lova, passande att det är kemi-prov dagen efter, plugg-proviant alltså. Perfekt.

Känner att jag börjar yra iväg en sväng. Ska varva ner med ett oth avsnitt och här sätter vi då punkt.

Godnatt!

Jag tycker om när jag har dig vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback