the winner takes it all


Aloha !

Var verkligen supermysigt och trevligt hemma hos Fredrika, som alltid. Det kändes som vanligt, och det är så bra. När hon är hemma lång-tid-i-sträck. Åhh.. Ja, är i alla fall glad över att hon är hemma och att mina vänner är så goa, en liten fillefilur saknades dock :-/ Ja. Man saknar verkligen dom spontana stunderna, typ.. " plötsligt händer det..". Gillade i alla fall när vi diskuterade "tönt"-glasögonen! " Jaa, men såna som det är spegelglas i vet ni ?! " HAHA, mina tjejer är härliga !

Idag var det tidig uppgång och Karlstad som gällde, hade en kanondag med Johanna och fick med lite småsaker hem.
Alltid trevligt, hann även hälsa på mormor nu här hemma innan hon åkte hem till sig, hon är mysig :-)

Nu ska jag ta en dusch, vore skönt med en powernap med, men nae. Hinns inte med, ska prioritera naglarna fäktiskt, ser rätt så uschliga ut! Så vet ni det med. Ikväll tippar jag på att jag gör något med mina fina.

ha det gott !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback