sweet is the smile


Det har varit en fullkomligt superb torsdag, ledig och det har varit såå skönt!
Låg och sov läänge och drog oss ännu längre. Härligt att sova ! Sedan vankades det frukost och stadstur efter det.
Är riktigt sugen på en mysig stickad lång kofta som värmer, aaw! Sedan en marinblå vore heller inga fel..
Jaja, det inhandlades i allafall en gottpåse på vägen hem och en varsin coca-cola, oh mitt begär blir inte bättre av att någon FRESTAR mig heller ;-) hihi, hann avverka ett avsnitt av MK.. ( Fille, du får snaart tillbaka det, men du vet ju att mamma behöver teknisk hjälp när hon ska kika och det inträffar inte ofta..)

Men nu är jag här, i mina favorit sockor, röda och slitna hello kitty från HM. Hur gosiga som helst.
Synd bara att jag är den enda i familjen som tycker det ^^, Har tränat och det var hur kul som helst och en jättebra ledare !

Fredag imorgon, yesyes. För att fira det så ska jag kika på oth och det är så späännande!

bon soir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback