sweet dreams are made of this


Måndag, mycket bra. Slappt är ordet, gick hem, rättare sagt, cyklade hem i regnrusket, på håltimmen, kollade one tree hill och gottade mig med té. Aah, lagom skön start, måste jag säga. Tänker dock till skolan imorgon och förhoppningsvis slippa bli helt plaskblöt.

Första träningen idag med och det var sjukt kul, bra musik, bra ledare och roligt ! Åh, behövdes verkligen, blir så mycket piggare efter en träning än innan. Skumt, men det är väl endorfinerna som vi konstaterade ;-)

Åhh, nu fick jag precis ett Oth avsnitt till av mon frère. Ska nog försöka kika på Batman the dark knight någon dag med, gillar "nörd"-filmer sjukt mycket. Typ, star wars, spiderman & batman, aaw - mina hjältar, förmodligen ;-)



sweet dreams / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback