soligt !


Orkar nog inte skolan imorgon, inte så lockande faktiskt.
nej, den här veckan känns inte så rolig, förra var jag ju ledig och allt ;-)

Men, helgen har därimot varit kanon. Så härligt slapp och gosig!

Dagens negativa lista:
 gick upp gaanska tidigt för Stefan skulle iväg.
 jag måste skriva fysiklabbrapport, men den ska vara inne på fredag, så jag tar det piano med den.
 jag har lite ont i mitt huvud.
 
Dagens positiva lista:
 Det är SOL !
 Eftersom jag var uppe tidigt tog jag en härlig promenad till mormor i solskenet.
 Hade en härlig inpackning i håret lääängelänge
 Fick ytterligare en härlig promenad när jag mötte Stefan
 Åt god mat + en mycket smaskig kladdkaka som jag fixat ;-)
 Har pussat på min goding, vääldigt mycket!
 Jag är lite förväntansfull på vissa saker i veckan, i alla fall.
 Det kommer bli en fin kväll! I vetskap om en minisovmorgon!

Ja, inte så illa. Det goda övervinner det onda, som alltid!

/ Chatrine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback