soleil


Härligt väääder nu, och ändå sitter jag här, hur tragiskt låter det inte ?
Nej, men använder kära internet som lexikon istället för att sitta och bläddra för hand, går liiite snabbare !
Skriver hur som helst lite francais ! En sida om l'Égypte. Är skapligt knaggligt nu i början av terminen med språk, kemi och så vidare...

Ska i alla fall ut på en powerwalk med Johanna senare, så är tänkt att jag ska plugga lite och äta innan, mkt bra.
Kanske sätter mig ute på altanen med a nice cup of tea ? Ska även till badhuset och plaska lite med mon petit ami Stefan. Gu så sköjj. ;-)

Snaaart kommer min vän hem, Freddielicious ! Posss po daj!



och till den anonyma som kommenterade igår, Har tyvärr ingen bild på spektaklet, än.

 / C

Kommentarer
Postat av: felicia

that would be me ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback