smultronbett


Träningsvärken är min fiende.
Jag har så ont :-(

Men, över det stora hela gick det bra idag. Ska verkligen kika efter noga så jag inte har någon äcklig fästing någonstans.
Blev skapligt blöt med, cyklade hem barfota som en och annan unge. Har nog aldrig varit så skönt att duscha tror jag.

Fixade lite ärenden, så gulligt ord, eftersom någon fyller ju faktiskt år imorgon ;-D
Åkte ner till biblioteket för att studera en sväng.
Trampade på massa nerfallna ekollon. Vilket påminde mig om när Fredrika och jag var små och gick och rensade precis hela järnvägsparken på kastanjer. Fyllde en heel stoor skokartong med kastanjerna. I miss you honey


people always leave, sometimes they come back ? :-)

Kommentarer
Postat av: oliven

noo kidding! den är underbar :D

Postat av: Fredrika

och dom mögglade under min säng:P haha

2008-09-25 @ 22:41:46
URL: http://glass.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Kikar in* :) Kramar

2008-09-25 @ 22:46:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback