oh de la ly


Huah, krasslig som en kråka. Känner mig verkligen inte särskilt fresh för tillfället.
Förkyld och äcklig! Så får avstå dagens träning, lite surt med tanke på att det är olika pass varje måndag, så hade varit kul att testa något nytt. Får vänta antar jag. Ska istället ägna mig åt - plugg - ska ju ha redovisning på engelskan imorgon, om en nyhet. Då är det ju toppen att jag inte hittar någon bra nyhet samt att jag kommer bli så nervös imorgon. Nej gillar inte att redovisa saker framför en hel klass. Även om man känner dom rätt så bra nu efter ett år.. Ja ja. får väl hålla tummarna.

Hann med en spontan fika efter skolan med Emma. Slutade ju tidigare eftersom idrotten var inställt, rätt skönt!
Så blev en latte med extra mycket skvaller ;-) Blev även en mysfika samt disney-låt-sökning på youtube på håltimmen med Stefan ♥ Rätt mysigt en kall höstdag som denna.

Nu ska jag ta tag i plugget à la Blondinbella, göra det till en riktig myshögtid ? Mjaa, får väl belöna mig med OTH resten av kvällen!

hejdoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback