my aim is you



Ny vecka, nya tag. Känns som det blir en bra vecka, Fredrika kommer ju hem till helgen så det är verkligen något att se fram emot :-)

Hade endast matte imorse, segt att stiga upp, men tog lite mini-sovmorgon och struntade i princip allt, slängde på mig kläder och åt lite frukost, nej. Det är ingenting jag skippar, är en riktig frukost människa, orkar verkligen ingenting annars, speciellt inte 75 minuters matematik. I alla fall. åkte hem, gosade ner under täcket där min lilla godbit fortfarande låg och hade det gott. Fick sedan dåligt samvete, hade lovat mami att städa, så mellan 10 och 11,30 städade jag rummet.
Dammsög, torkade fönster, spegel... rubbet liksom. Var så duktig såå. Rätt hungrig med så fixade lite mat, mamma stekte köttbullar med, mums! Sedan var det bara att åka iväg till skolan! Hade cooper-test sist, gick faktiskt jättebra om man får säga så. Hade inte alls förväntat mig det, men ÅH, vad glad jag blev när jag var klar !

Nu sitter jag här och är så där äckligt nöjd man kan vara ibland, haha härligt ! Ska fräscha till min naglar och ha lite mini SPA och dricka té. Because I'm worth it ;-)

and true love is hard to find
at least the one of your kind
and to have that love
there's nothing i would not do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback