i will come to you


Kan väl säga så här, det känns att jag har haft styrketest för två dagar sedan.
Min mage, jag har olidlig smärta. Kan inte skratta, det gör för ont. Då är det illa.
Silly silly silly me. Men på måndag, imorgon, är det dags för nya tag, då börjar hårdträningen och jag har längtat såå efter det, wie.

Nu har min man precis lämnat mig, ska snart bege mig till Freddie, promenad står på schemat. Även ett långsamt farväl.
Att helgen alltid ska gå så fort är inget vidare my friends.




sometimes when all your dreams may have seen better days
and you don't know how or why, but you've lost your way
have no fear when your tears are fallin'
I will hear your spirit callin'
and I swear I'll be there come what may


Kommer aldrig glömma när Therése, Elin och Julia sjöng den i 8an.
Det var riktigt fint, jag fick gåshud och blev tårögd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback