I belive I can touch the sky


Strålande dag, strålande humör. Åhh, glädje i massor !
Bra start med stand by me i öronen på väg till skolan, såklart med mina favoriter... film, american history x, väldigt hemsk och så, men ändå. Film.
Some english och et aussi francais ! Lunchade med min fina, mumsmums.
Avslutade med lite matematik. Ganska lagom dag!
 
Har även hunnit med en power-plugg-fika på eje's med Louise. Två och en halv timmes effektiv och rolig studietid. Europas medeltid here we go. Ganska intressant att de ändå har suttit och tänkt på ungefär samma sätt som vi gör idag. Ganska bra frågor som " Vad innebär det egentligen att vara människa?  Vad är av värde i den enskildes korta liv? Hur skall jag leva för att göra något meningsfullt av mina möjligheter ? " En bra sak med det tycker jag, är att det inte finns några rätt eller fel. Allting är upp till var och en hur man prioriterar, värderar och väljer.

Jaja, en till sak, som jag verkligen blir glad av, får något slags lyckorus. Cykla och mima till bra musik när jag ska någonstans. Gärna när jag cyklar till träningen. Gärna lite stressad så jag cyklar som en slags idiot. Gärna till voulez-vous, take a chance on me & curly sue. Aah, bara mima mima mima. Jag har ännu inte tagit steget att sjunga. Det får vänta. Men jag vet folk som gör det ;-)

Det enda orosmomentet just nu är väl orienteringsdagen imorgon. Men är såklart bara att göra sitt bästa och hoppas på en avslagen träningsvärk !


I shine so bright when you're around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback