happy day


Känns som dagen har rusat iväg, veckorna gör i alla fall det, gått tre veckor i skolan redan, huh!
Hoppas det fortsätter i den här takten!

Ja, men var väl lite segt att cykla från strand imorse, mina ben förstod inte riktigt att dom var tvugna att kämpa lite så tidigt på morgonen.. Ja, kom fram i alla fall. Blir kanske inte såå kul med beep-test imorgon..
 Dagen var som en vanlig skoldag, känner mig dock som ett geni på matten ;-)
Efter engelskan rusade jag till stan, klippte mig hos reality Gulletussan.. Naej, men kan väl säga så här, Felicia, du gav en ganska bra beskrivning, HAHA! Trevligt med lite hårmassage.. he he! Men att, vid 5 mötte jag glädjepillret Johanna, provade skor, så nu är det fixat, sedan tog vi en härlig skogs-och backpromenad! Skönt !

Nu fattas bara en dusch och lite mat, sedan är det kvällen för mig. Bastu hade i och för sig inte suttit helt fel ;-)
Fredag imorgon och min Fredrika kommer hem.
Åh, en mycket mycket bra helg framför mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback