break the ice


Jag fasar för morgondagen, fasar ännu mer för onsdag. Huh, känner jag min kropp rätt så kommer nog jag ha träningsvärk då. Perfekt timing till lite orientering i skogen, ohdelaly!

Men att, skön måndag, åkte hem på håltimmen, skrev lite labbrapport samt gosade med min gos.
Lagade lunch och fikade hallongrotta som han rent ut sagt flög iväg och köpte, hehe. Jag ska fresta jag ska fresta ;-)

Avslutade skoldagen med orientering i skogen. Lite plugg, lite träning med A-C Moberg, därav min kommande killer-träningsvärk. Försöker lite smart komma på något fyndigt att skriva i rapporten, men det är segt..

Sen ska jag i alla fall belöna mig, unna mig själv att kolla på sista avsnittet på andra säsongen.
oth !

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback