sugar rose


Huh, som att det blåser idag. How lovely när jag har cyklat ungefär stjärnorientering igenom staden.
Men, bra dag i skolan, hem och "tog igen mig", vilket innebar oth, för att sedan äta god mat hos mormor, mamma och jag hade en trevlig fnisstund medans vi diskade och mormor och mattias undrade vad som försigick ;) Sedan hann jag halvvägs till ölme innan jag mötte Stefan, styrde mot stan och fixade en maskara till mamma. Hade en hetsig debatt gällande ordspråk, "det är alltid grönare på andra sidan gräset" . Ja, känner att jag tog hem den debatten i alla fall!

Nu sitter jag här och målar nailsen, pink it is. Får liva upp lite i höstmörkret. Inte så trefligt att cökla hem i mörkret och blåsten nu för tiden, faktiskt!

sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback