stupid cupid

 Här sitter jag och mumsar på marknadsnougat! Har övertagit mammas påse, hon hittar alltid dom godaste.
"men chatrine har du inte lärt dig än var du ska handla ?! " hon har sina favoriter, må jag säga. Eller så är det helt enkelt så som Fredrika kläckte " Det smakar bättre när man blir bjuden " Maybe, baby. Mycket håning finns lagrat nu med, så nu är jag kurerad mot halsont ;-)

Jaja, men nu är i alla fall 50% kemiprov done. Resten imorgon och tjaa.. är väl inte så engegerad i studier just nu, tyvärr.
Var förövrigt helt hundra på att det var fredag imorse när klockan ringde, så klar är jag på morgonen. Men dagen har varit bra trots min besvikelse imorse när jag insåg att det endast var onsdag.

slutet av veckan, innebär snart helg. Innebär mycket roligheter hoppas jag !

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback