les boutiques très coûteux


it's friday, i'm in looove!

Great day - bra humör och roliga lektioner, mestadels.
Klassrådet/svenskan var dagens höjdpunkt i skolan i alla fall.
Listade upp bra saker och dåliga och det hela gick ganska bra mycket över styr med tanke på Robertos frånvaro, huhu.
Vad sägs om lite förbättringar dans le café? Ost i påse, ölkorv och vatten med bubblor, helst rosa.
Gillar min klass skarpt och blev mycket glad när jag fick reda på provresultatet, gick ganska strålande må jag säga !

Fysiken var till och med riktigt kul, mysläraren är snäll !
På friskvården räknade vi ut dagsenergibehovet och chesuses säger jag bara. Vad sägs om "Sängliggande, överlevande " var inte låångt ifrån det värdet, huhu. Men som sagt, generellt ;-)

Fikade med Stefan, stackarn fick stå ute i åskvädret och vänta, på eje's. Moomsigt!
Sedan hämtade vi ut paket på maxi och mitt hade inte kommit ään, så får vänta till november på en satans t-shirt. maah!

Men nu är jag här och är glad, trots att jag filar lite smått på franska redovisningen, men måste få det gjort så jag kan spendera möcket tid med min vän som anländer snart :-)

bon soir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback