jag står chanslös, jag är evigt din


Måste börja med att tacka Josephine för en mycket trevlig kväll, alla andra tjejer med såklart !
Var riktigt kul! Gjorde oss iordning hos Jossan och åt en sjukt god pizza. Moomsigt! Sedan kom dom andra tjejerna och partyt var igång. När dom andra kilade iväg till statt traskade vi minderåriga (jag&freddie) till Rrööbbin. Stannade där ett tag med grapparna, blev dock aldrig någon bastu för vår del :-/ och sedan blev vi mycket trötta så begav oss hemmåt. Somnade riktigt sött i min goa säng !

Idag har jag fiiikat hela dagen känns det som, Emma bjöd på tårta och godsaker. Annars har jag nog pluggat en del, oschligt!

Hoppas i alla fall Emma får en fortsatt bra dag ! och alla andra med kanske.. Men speciellt hon!

PUSS

Kommentarer
Postat av: emma!

Tack darling, det hade jag :) pusss!

Postat av: Jossan

Tack själv vännen :D

2008-10-06 @ 17:43:25
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback