ibland finns det mirakel och för mig är det du


En liten iakttagelse på café paus i eftermiddags, goooaaa och hemska kristinehamnsdialekten :
- gu va gött å ha nån att bara möjsa med i vinter vättni.. ni vet, grilla applen framför brasa'

Åhh, haha, skrattade hela vägen till träningen förut! Så härligt, hann även en promenad i skogen med min egna lilla skogsmulle med mössan. Såg även Brunsäl, aka kastrullhitler, oldie but goldie, som så mycket annat på stenstalid, som hon konstaterade : Tänk vad mycket kul vi har haft här egentligen.

Stämmer jättebra. En dålig grejj som jag kom på nu, borde sova med tanke på kemiprovet imorgon.
Hm, i will survive ? Kanske ? Nej, vafan satsar på ett strålande betyg nu, hähä kan ju hoppas på att jag gör en favorit i repris, som mvg't i våras. Det var nog lyckligaste stunden någonsin på en kemilektion ^^,

saknar att kika på oth, har inte blivit mycket tid över till det, men.. imorn är det i alla fall marken, och jag ska inhandla farligt mycket marknadsnougat! Mums!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback