i väntan på..


Namn: Chatrine Marianne Gustavsson
Piercingar: i öronen
Tatueringar: usch nej!
Längd: 168 cm över marken
Skostorlek: 39
Önskar du att du bodde någon annanstans: well, sometimes I do.
Tänker du på självmord: Icke!
Tycker andra att du är attraktiv: mjaa, en kanske ? ;)
Dricker du: sometimes I do.
Använder du droger: nej forfan!
Röker du: No, ganska ackligt!
Vilket shampoo använder du: Olika, nån wella tror jag nu
Vilken parfym använder du: Boss Femme mestadels..
Vad är du rädd för: ensamhet ibland, att mista någon jag håller kär
Gillar du att tvätta: brukar inte tvätta ofta, tyvärr.
Gillar du Berg-och-Dalbana: att jag gör !

SENASTE..
Film du hyrde: hmm..
Film du köpte: the notebook
Låten du lyssnade på: edith piaf, je ne regrette rien på stretchen ;)
Låten du hade på hjärna: hmm
Låten du laddade ner: är laglig, överlåter det till min brur ^^
Personen du ringde: mamy
Tv program du tittade på: One tree hill 
Personen du tänkte på: mamma

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: om det funkar, för!
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot, det är själviskt, tänk på alla sörjande anhöriga ?
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

FAVORIT..
Mat: det mesta!
Låt: varierar
Sak att göra: beror på humör
Sport: friidrott måste jag väl säga, tresteg ;)
Dryck: vatten & mjölk.
Kläder: varierar
Film: många goodies!
Bil: jag vill ha en svart liten smidig bil att susa runt i !

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: många gånger
Gråtit över en flicka: ja, om jag varit ovän med någon kompis, typ fredrika i trean ;)
Ljugit för någon: mjaa..
Varit i slagsmål: non!
Blivit arresterad: no, thank god !

ANTAL..

Gånger du varit kär: en gång på riktigt!
Gånger ditt hjärta brustit: beror på hur man ser det.
Tjejer du kysst: none, men några småpussar på mina fina vänner :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 158 ?! nää
Ärr du har på kroppen: ganska många, kommer synas att jag varit ganska levande når jag blir oldie!
vad/vilket Ska bli skoj: PB, lov och Freddie kommer hem!
Ska inte bli skoj: ingenting är oroooande just nu faktiskt! 
Sparar du till: framtiden, vet aldrig vad som händer ;)
Väntar du på: prison break!
Pålägg som gäller: ost, skinka, GURKA, paprika och ruccola ibland!
Dagens dryck: vatten & mjölk!

SENASTE..
Personen du fick mail av: massa reklam :/
Personen du fick brev av: min lön!
Personen du fick sms av: Johanna!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i helgen
Saken du köpte: hudkräm
Var det kul: precis skitkul!
Hur tidigt stiger du upp: 07,00
Gillar du att slåss: well, sometimes I do
Vad ska du göra ikväll: koooolla tv! 
Är du seriös: heh, beror på med vad?
Vad är du allergisk mot: hennatatueringar
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: inte ofta det händer
Kan du stå på händer: med valle toader i högstadiet, givet. Nu försöker jag fräscha upp kunskapen!
Favorit serie: OC, Oth, prison break, Satc, listan kan göras lång!
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: hm vilka är de första ?
Salt eller socker: beror på humör
Gillar du ketchup: beror på
Är du glad nu: Ja..
Var du glad igår: Ja!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: I do
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: bien
Göteborg är : tält, felicia minns du?
Kan du sjunga: in my opinion, om du gör det kom aldrig tillbakaaa !!
Mer värt än guld: family, friends, feel-good.
Spaghetti eller makaroner: både
Land jag helst vill besöka: thailand, grekland, frankrike. USA vore inte heller fel. MÅnga!


Kommentarer
Postat av: felicia

klart jag kommer ihåg knarkar campingen i gbg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback