dragningskraften


Åh, även om det bara är en extra dag ledigt, förutom helgen, så är det så underbart! Vila upp sig, sova ut liksom. Mycket bra, mycket bra!

Kollade i alla fall på Mamma mia igår med min goe! Jag gillar den filmen skarpt. Lite synd bara att näktergalen som satt brevid mig inte kunde hålla tyst under dom absolut bästa låtarna ;-) Ja ja, men kollade klart på det sista imorse, förmiddags kanske? Åkte sedan hem och hann träffa mamma en sväng, åkte till biblioteket, koncentrerar mig möcket bättre där, faktiskt. Har inte så mycket annat att pyssla med, än just att studera, fysik & franska, i detta fall. . .

Efter ett tag av mina djupdykningar i böckerna fick jag sällskap av en viss person som verkade sakna mig lite ? :-D
" din dragningskraft " Ja, det är inte lätt. Fick i alla fall en uppiggande latte på vägen hem, sötnos !

Ja, en ny skolvecka imorgon, något kortare. Sista provet "på länge" på fredag med. Tills dess är det bara att stå ut.

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback