always and forever


Åh, så härligt, bara kunna sitta hemma kolla på ett antal oth avsnitt, äta smarrig mat med the family på kvällen, höra om deras resminnen och att "glöm aldrig hotellets namn!" Haha, ganska kul! Efter det åkte jag i alla fall iväg och fixade candy och åkte vidare till Freddie's. Uppdaterade varandra om ungefär allting som hänt sedan vi sågs sist. Det var mys. Sedan kom även Röbin förbi och senare även Olle K, vilket var ett tag sen man träffade honom! Trevlig kväll! Jag älskar att ligga på Fredrikas kökssoffa med ! Den är perfekt!


Nu har jag druckit upp mitt té och ätit frukost, så kanske dags för en promenad i blåsten?

Ikväll ska jag i alla fall umgås med mina fina vännor ! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback