alla helgons dag!


bonjour mes amies!

Ska snart börja bege mig mot frisören, slinga hår today. Senare kanske en sväng på stan med Freddie för att fixa läderband och fjädrar, hähä, allt för kvällens outfit ;-) tigerlilly, vem e de? TIGERLILJA ! hahah!Borde slänga mig i solariet för att se någorlunda icke-lik-blek ut.
 Jag tror i alla fall att kvällen kommer bli toppen !

Annars kom jag nyss från strand, åt mumsig frukost med cornflakes, varm o'boy och rostat bröd. Cornflakes med sylt var inte igår vill jag lova. Dagens citat, än så länge står min käre pojkvän för när han upptäckte hur hans rostade bröd såg ut
 " Dom är ju fesbleka, ååhhh" Hahaha, han är så kul, min lille vän !

nope, dags att gå, men det är bra. För jag har en toppenhelg framför mig, det vet jag !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback