yesterday..

all my troubles seemed so far away..

Ja, hade det riktigt kul igår. Började hos Fredrika med henne, Johanna & Louise, fixade iordning oss, åt lite ost och kex som Lotta kom upp med, mumsigt! Sedan anlände även Alexandra, Robin, Josef & Olle. Då for vi iväg mot hultet!
Rooligt, dansade och härjade runt ;D Men tiden går fort när man har kul och rätt som det var så hade alla jackor på sig och skulle gå, lite synd, men kanske bäst med tanke på att mitt tillstånd inte för så sött just då.

Kom hem i alla fall. Herregud, idag följde jag Stefan en bit hem och det har nog aldrig varit så skönt med frisk luft tror jag.
Helt underbart, kommer säkerligen åka på öroninflammation, så får traska iväg och hämta vantar hos Emma, diverse saker hos Fredrika innan hon åker tillbaka, städa hos farmor med felicia. Men innan dess så tror jag att en stor fet moppemeny skulle sitta fint, är så sjukt sugen på pommes frites ! UUUHH!

Nu ska jag hinka vatten och vila upp mig för morgondagen. Tillbaka till verkligheten. Lovet har varit bra, men underbart är kort. Ett fint citat jag hörde igår eller förrgår och fick mig ett gott skratt med tanke på ämnet ;-)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback