trött

Imorgon är det fredag, sista lektionen innebär yoga & avslappning. Vilket perfekt avslut på skolveckan.
Sedan ska jag traska ner till badhuset och simma med Felicia och Linnéa! Kommer vara ruskigt avslappnad imorgon kväll i alla fall! Men det passar mig perfekt med tanke på att jag ska ha en hemma-mys-kväll. Ska föreslå någon goodie film för mamma och pappa och se ifall vi kan kika :-)

Måste faktiskt erkänna att reningsverket inte var så farligt som jag trodde, fast jag hade väl i princip förväntat mig det värsta! Haha. Lite småkul att sannaplanernas "grund" är slammet från reningsverket. Alltså resterna från reningen, oh de la ly. Freddie, kanske inte blir någon mer vilostund där nu !

nu ska jag sova. Mina ögon strejkar :-)

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback