this is the life


Bonjour !

Idag är det onsdag, vilket innebär torsdag imorn och fredag snart !
Har varit på riktigt bra humör idag, till och från förstås, på grund av matteprovet.
Fick tillbaka det idag och JAAA! Det gick bra bra braaa ! Jag är riktigt nöjd! Visst, kunde varit bättre, såklart, men för att vara jag så är jag riktigt glad! I alla fall, fikade med mor och bror efter skolan. Eje's var ganska fullt så blev ingen vit ring idag :-( Men, det andra dög det med. Sen har jag promenerat en sväng med min kära pojkvän, lagat god mat och vandrat vidare till Maxi med mor och bror, akut handla block till skolan. Dagens shoppinglista det. ;-)

Nu ska jag försöka skriva klart friskvårdsplaneringen sedan unna mig något one tree hill avsnitt!

mycket love!

Kommentarer
Postat av: felicia

C- ååh jag fick VG på matteprovet

F- kuuuuuul, vi fick skäll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback