ruttet


" Jaa, det är ju bra om ni tar lite oömma kläder imorgon, det luktar ju inte så jättegott och det kan nog sätta sig lite i håret och kläderna, dåra.. " Guess who ! Camman såklart. Jag FASAR inför morgondagens besök. Jag vill inte. Inte nog med att vi ska ta oss ut dit på en timmes lång rundvandring, sedan ska vi tillbaka, à la stinkisar och ha en engelskalektion. Mmmm, gosigt!

Ja, inte så positiv inför morgondagen, men i alla fall. Inte särskilt positiv till de närmsta veckorna heller för den delen.
4 timmars NP i matte C, och ett ganska gigantiskt kemiprov tippar jag på. Tur att det i alla fall är lite julstämning i allt elände. Imorse drog jag igång julskivan och tog en skön promenix till skolan. Dock lite halt vid min genväg.

Hade i alla fall en mysig eftermiddag med Emma och för många pepparkakor, resulterade i magont.
Sen tog jag en frisk promenad med min pojkvän =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback