panic at the disco!



my god, känner mig överhettad, har legat och läst lite, under en varm lampa, jösses. Blir duschen snart i alla fall!

Åhh, älskar min kusin, helt galen, vem annars får sådan aggression att man tar av sig sina 11 cm höga, vassa high-heels och börjar (försöka) hugga efter en person, HAHAHA. Roligaste jag hört på länge! Fick många härliga skratt under den otroligt näringsrika lunchen, uhhh! Efter det masade vi i alla fall iväg oss till familjen Lillja, inte en lugn stund i det huset när Freddie är in town, packningen, stressandet, paniken, oh de la ly. Jag älsker't !

Städade i alla fall mycket bra hos farmor, fast har inte tänkt mig en karriär inom städyrket i alla fall. No way in heaven ;-)

Imorgon börjar allvaret, segt med alla prov och inlämningar nu innan christmas, men ska ändå, på något litet sätt bli skönt att komma igång med lite rutiner, göra något på dagarna liksom, sysselsätta sig och inte bara glida runt.

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback