lördag


Bon soir!

Fick kliva ur min varma, goa säng redan halv 9 imorse, öppet hus var på gång och jag kände för en promenad denna morgon, riktigt härligt. Dock ganska bistra miner från Stefans håll, men då får det bli din egen business ;-)

Väl nere på skolan fick vi börja med att hämta 4,6gradigt vatten från den otroligt fräscha ån/älven varnan. Yummie, så det stod vi och trixade med ett tag och huttrade måste tilläggas.. Sedan laborerade vi inför camilla och lite föräldrar och annat nyfiket folk, vilket inte var en stor folkmängd. Rätt skönt, fick tid till att hämta godis och spana på lite andra aktiviteter!

Hemma nu, inväntar food och pluggar matematik, vilket rogivande lördagsnöje, men har redan fått en bra dos av oth innan jag kom igång. Men ska i alla fall till min goe och kolla på film och mysa sedan!

trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback