jag är kär

kär och lycklig. När vi stretchade efter träningen så var det lugn och skön musik som spelades, typ Eva Dahlgren och så vidare.. Riktiga kärleksballader i alla fall. Då kom jag att tänka på att jag är riktigt lycklig. Ja, mina vänner och min familj mår bra, jag har en riktigt fin och underbar pojkvän och massa goa vänner. En befinner sig dock alldeles för långt borta för tillfället. Ganska ofta faktiskt. Det är inte många gånger jag verkligen tänker på mitt liv, det bara rullar på liksom. Det kan vara bra, då tänker jag inte på hur mycket jag verkligen saknar min bästa vän. Ibland rinner det bara över, oftast när jag precis gått och lagt mig, men det är skönt att bara ligga där och gråta, inte för att det känns så mycket bättre, utan för att det är skönt att få ur sig det för den där gången.

Hur som helst, klurar på labrapporten nu, snart klar, endast diskussionen kvar, det är där kluret börjar.
Annars väntar jag på att klockan ska ticka iväg till nio eller något, då ska jag åka till Stefan, kanske till och med får övningsköra dit ? Kanske inte i halkan.

/ Chatrine

Kommentarer
Postat av: Fredrika

vet du vad? i helgen kommer jag till dej :) <3

2008-11-17 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback