I'll be all you need and more


Skoldagen började 9,20 och slutade sedan efter 80 minuters matematik, ganska hääärligt! Så var hemma vid elva, försökte skaka liv i min pojkvän, resulterade i " BOORT! DU HAR KALLA HÄNDER ! " Merci monsieur.
Passade då på att göra mig en stor kopp té och fixade klart samhällsfrågorna och ex antal sidor om svensk politik.

Hihi, har bytt gardiner idag förövrigt ^^, Dom är snea, på något sätt. Men det får väl daddy cool ta sig en titt på, I hope.
ehm. . . annars har jag hälsat på farmor, hon är riktigt smart när det gäller hushållet. Stängde in kanten av lakanet i en låda så hon kunde vika det lättare ;-) Haha, en fin syn du skulle sett Flé !

Nu ska jag möta Emma om en stund, träning på gång och ikväll kommer the one and only Fredrika till staden. Så har bjudit in mig själv till té-mys hos the lily family.  En perfekt start på helgen tycker jag, lite torsdagsskvaller!

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback