fredag!


Oh, det bästa med helg är väl, förutom att vara ledig från skolan, att soooova ut på morgonen, det är underbart !
Är ganska trött på att gå upp sju vareviga morgon. Tacka vet jag förra årets ljuvliga schema!

Nu inväntas daddy cool. Pizza ikväll. Jag är hungrig efter ett yogapass på friskvården, som förövrigt var kul. En utmaning med vill jag lova. Lyckades självklart få hostattack under "avslappningen" när alla låg och sov. Fick tassa ut lite smidigt och dricka vatten! Sedan blev det badhus och simning med Felicia och Linnea. :-)

Är nyfiken på netto med, min bror hade inhandlat lite candy igår kväll,såå tar mig väl en tripp dit efter jag ätit.
Vad är väl en fredag utan godis ? ;-) Det är i alla fall inte långt, så det blir en nätt promenad på sisådär 150 meter!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback