Christmas dinner


Nu är det snart slut på en dag till, en fin dag.
Ganska så lugnt i skolan, var på fokus framtid, vilket var riktigt bra. Hade förväntat mig 90 minuters tjat om framtiden, välj nuuuu.. typ, men icke. Det var lite olika "aktiviteter" och de berättade om ingengörsutbildning, olika branscher och så vidare. Intressant, ett frågetecken mindre inför framtiden nu i alla fall!

Efter skolan åkte jag hem till olycksfågeln, som var ihoplappad och go, som vanligt!
Blev riktigt orolig igår kväll, men som tur var skrev Ellen sms och uppdaterade mig om läget, så gulligt!
 
Fick stressa vidare hemåt efter ett tag, undervisning av matematik hos min & Felicias tremänning, Maria! Hon är go!
Blev lite matematik gjort, diskuterade ganska mycket om framtiden och universitet. Jag vet verkligen inte vad jag vill göra.
Inte än, men snart hoppas jag!

Imorgon är det fredag, skönt. Men har mycket plugg att göra i helgen, så blir väl inte så mycket annat inplanerat, tyvärr.
Nu ska jag skriva mer på engelska arbetet, Christmas food, just nu ;-) Åh vad jag längtar till jul, farmor hade ju till och med julstädat ;) " nu ska jag bara frosta ur kyl & frys, sen kan vi baka lussekatter "

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback