arkimedes!


Efter en god natts sömn, om än lite för kort, steg jag upp fräschade till mig, kvart i åtta kom jag på "Valet, just det".
Hade ju så fint påminnt mig själv kvällen innan att inte glömma att kolla hur det gick, kom på i sista sekund, brabra!

Förövrigt en ganska vanlig dag, kändes som att den aldrig skulle ta slut, i skolan, men den gjorde det. Nu sitter jag dock här, matte, kemi och fysik. Böckerna ligger i en stor hög, en deprimerande hög. Jag vill tillbaka till högstadiet, när det räckte med att läsa en text några gånger och sedan förstod man allt glasklart, svårare dessa dagar, usch usch. Måste ta tag i det här nu, men Felicia kom på en fin idé så nu har vi en deal imorgon :-) Hoppas på mirakel om inte annat!

Snart ska jag åka till mormor, middag serveras klockan 16, tidigt men jag antar att det kommer vara gott som vanligt, till skillnad från skolmaten, idag, pasta-carbonara, som Louise uttryckte sig,  " min mat ser begagnad ut". Mycket frääääääääsch, men mkt frukt i alla fall, banan smörgås är gottttt!

Ska väl egentligen sitta och räkna ett antal uppgifter, men jag förstår dom inte... Nej usch jag vill inte mer, hade varit gott med en upplaga med FYSIK FOR DUMMIES ;-) från Lars Blomgren !

Nu är det hög tid för en frisk höstpromenad till mormor, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback